Som skinande ny.

Eller inte...
Igår gjorde Marika mig fin igen.
Utväxt kan få en att känna sig så dassig. Men det fixade Marra i ett kick. Dessutom gav hon mig ett härligt svall i håret, som underlättade dagen betydligt!! Tack söta du!

Idag är det söndag.
Vem f***sen uppfann söndagar?
Jag avskyr söndagar.

Då längtar jag extra mycket hem till Umeå.
Jag måste styra upp detta snart! Snaaaaaaaart!

Nu ska jag släpa mig ut med Laban. Min mysiga hund håller på att bli frisk igen! Gillas!!
Sen ska jag försöka planera lite för jobbet. Stor dag imorgon!

Kommentarer
Postat av: Läna

Söndagar med SATC, favvo-karra och en god vän är mysiga! ;)

Ut med Laban och andas in lite frisk luft!



Puss! :)

2011-09-18 @ 16:44:08
URL: http://lillafavoriten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0