Men ååååh.

Vi ville in till Sthlm igår, jag å kärleken... ♥
Jag har varit fast i vår lägenhet så länge nu så det kändes som en bra idé.
Åt god middag och mötte upp trevligt folk senare...
Men det kändes att man inte var helt återhämtad från allt skit som varit och är i kroppen.
Så idag känner jag mig kluven hur jag ska göra.
Min läkare tycker inte att jag borde börja jobba än, men jag vill inte vara hemma.
Dock går det ju inte att stoppa undan att jag inte är helt hundra.
Så, jag ska väl känna efter lite mer innan jag bestämmer mig helt hur jag bör och ska göra...
Hursomhelst är jag ändå glad att vi drog till Sthlm. Jag behövde komma ut från lägenheten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0