Jag är dålig, jag vet...

Inser att det har varit rätt tyst här, men nu har jag varit tillbaka på jobbet i 2 veckor... Å det känns att man varit sjuk och borta i flera veckor!
Känner mig inte helt frisk. Öronen gör ont, halsen likaså... Men är inte så dålig att jag borde stanna hemma, men ej heller så pass kry att jag har ork till jobb...
Jag äter lite mer medicin så får vi se om det passerar snart!
Idag var vi iaf till IKEA! Fixade lite saker till jobbet samt lite smått å gott till hemmet. Laban fick en ny kompis- det gillades!

I övrigt så har vi haft en mysig helg med film i fredags, umgåsande igårkväll, sovmorgnar och kärlek i massor+ att det har blivit jul här hemma i lägenheten! :)

Nuså, ska se lite TV å sen göra tidig kväll!! Hej puss ses

 


Kommentarer
Postat av: Annika.G.

Söta Laban. Kram

2011-11-27 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0