Vi har fått lägenhet!!

Wohoo!
Nu har vi änterliiiigen fått lägenhet!
Skönt att slippa oroa sig över det! Inte den vi hade hoppats på direkt, men absolut mycket mycket bra med att kunna ha tak över huvudet! Vi räknar med lägenhetn som temporär hursomhelst, max ett år!

Har även pratat med min kommande arbetsgivare nere i S-tälje. Bestämt datum för tillträde! Kommer bli spännande när augusti börjar närma sig...

Får dock en lång sommar utan min kärlek här... Det känns såklart lite tungt!
Vi får försöka klämma in någon helg att träffas iallafall, helt klart ett måste!

Så kär som jag är i denna man, annat går ju inte- måste ju få pussa på han ju!


Nu ska jag och mitt nyfärgade hår bänka sig i soffan en stund, sen hoppa isäng och invänta sambon!

Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0