Det är mycket som händer...

Vissa dagar känns det verkligen som om mitt huvud ska sprängas.  Såååå mycket som händer och mycket att hålla reda på.
Just nu ligger dock stor fokus på examensarbete! Har i stort sett fått börja om från början då INGEN lärare vill ställa upp på intervju. Så jag har fått ta en helt annan riktning, men det bidrar till att jag inte alls hunnit så långt som jag hade velat. Nåväl, man får göra det bästa av situationen som den är. Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan min pojkvän vid min sida. Han kommer med goda råd och har ett stort tålamod med min korta stubin, haha! Han vet dock att han är uppskattad och det får han höra sen när jag lugnat ner mig. Min irritationstid är underfär lika kort som min stubin, tack och lov! =)

Södertälje
känns verkligare nu när man varit dit. Sett sig omkring, kollat lägenheter och arbetsplatser.
Det har dock inte riktigt slagit mig än att... JAG HAR FÅTT JOBB!
Jag menar, hur fränt är inte det?
Att jag dessutom kommer tjäna mer än vad jag skulle ha gjort här uppe, det är ett stort plus i kanten. I Umeå har jag mest troligen inte fått jobb med den arbetsmarknad som är nu.
Vi är superglada att vi båda kommer ha jobb! Enorm lättnad! Nu ska man bara överleva sommaren, den kan bli svår dessvärre... =/

Det som är bra med sommaren är att den kommer spenderas skitamycket med min fina Jessiebell.
Hon är en av dem jag kommer sakna som mest! Stor plats i mitt hjärta har denna fantastiska tjej!


Nä, nu skall det skrivas lite till och sen blir det kanske lite flyttpackning!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0