Handyman.

Igår fick Johannes visa mig sina talanger när det var dax för oljebyte. Dyrt, men inte så dyrt när jag har en handyman till pojkvän! Ibland har jag det allt bra!
Idag var det besiktning på bilen. Det gick väl sådär! Några små saker att fixa utan större problem, dock var det rost under bilen som måste åtgärdas samt något annat som jag knappt vet vad det är... Men Johannes har dragit i några trådar så det ska nog gå att ordna!
Ibland undrar jag vad jag skulle göra utan min fina, han är verkligen något extra!

Livet just nu är inte alltför lätt med en särskild motgång som försvårar koncentrationen för allt annat. Måste kunna fokusera på skolan nu, men inte fasen är det lätt när detta hänger över mitt huvud. Men, det må vara en hård kamp- men jag är inte den som viker sig och än är det långt ifrån över! Med den finaste vid min sida och underbara stöttepelare i mitt liv så har jag styrka att fixa detta!

Nu skall jag krypa ner under filten och läsa lite... Gräsänka i 2 dagar då Johannes sitter på tåget ner mot Nässjö för att veta om han får anställning där. Håll era tummar hårt!
Närmaste framtiden bestäms imorgon, för oss båda.

Puss hej


Kommentarer
Postat av: Lenajl

Stå på dig!! <3

2011-04-01 @ 21:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0