Tillbaka.

Igårkväll runt 21-tiden kom jag och Jessica tillbaka till Umeå.
Efter lämnande, tankning, skjutsande,hämtande å bärande, så var jag isäng runt 23.30...

Kroppen är rätt mör efter denna resa, på många sätt och vis.
När flytten med mig och vovve blir är lite osäkert, hänger lite lösa trådar som man får ordna!
Får förhoppningsvis lite klarhet om det i veckan...

Rätt konstigt att vara tillbaka här i lägenheten i Umeå. Det är riktigt tomt och tyst. Sov på lånad madrass, funkar bra under den, förhoppningsvis, korta tid jag skall vara i Umeå. Nu när allt (nästan) är nere i Södertälje så vill man ju som dit.

Här vill jag nog dock inte spendera min dag, alldeles för deprimerande. Jag drar nog iväg för dagen...

Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0