Städa, städa, städa...

Avskyr verkligen flyttstäd.
Usch usch usch.
Idag har jag städat ur köket. Känns bra!
Imorgon blir det toa och fönster.
Onsdag blir det golv, lister.
Sen har jag tänkt att jag ska vara klar.

Tveksamt, men ska försöka. Det är bara så tråkigt att jag lessnar ju efter några timmar.
Nåväl, det ska göras och vore ju bra om jag hann göra bort det de närmsta dagarna.

Snart midsommar, Johannes dyker upp torsdag morgon 06.00.
Under helgen ska vi hinna pussa på varandra, träffa vänner å träffa båda sidornas familjer.
Söndag åker Johannes tillbaka. Förutsatt att jag är klar med lägenheten så blir det nog Malå i någon dag efter det...
Sen tillbaka till Umeå och därefter är det den långa resan ner till Södertälje kvar.

Tänk... 3,5 år avklarad utbildning och jobb på första försöket med en flytt på det. Inte illa pinkat!
Längtar efter en inkomst. Slippa vrida på pengarna...
Efter första lönen blir det nog en telefon, min är så dåligt nu att jag blir tokig. Inte ekonomin för en ny telefon just nu, men så fort jag kan blir det nog en ajfåån.


Kommentarer
Postat av: Marra

Att va särbo är d värsta som finns, prövade på d i nästan 2 år!! Dock åkte vi till varann varje helg men d va jobbigt med 2 liv! Veckolivet själv och helglivet tillsammans!

Välkommen neråt, behöver du hjälp med håret finns jag ju i Gamla stan ;-)

Du kommer inte att ångra dig om du köper en Iphone, d bästa köp jag gjort!!

Kram

2011-06-20 @ 20:23:14
URL: http://marralindahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0