Sådärja.

Badrum klart.
Får ge mig för idag, måste köpa en fönsterskrapa (är i Södertälje kanske??) samt soppåsar. Är så duktig, slänger å slänger saker för fulla muggar.
I princip klart med kök å badrum, så nu är det fönster, golv och lister kvar.
Plus att det är en del kartonger å saker som måste flyttas över till Haga, men det får göras när Jojje kommer, så vi kan låna släp å hjälpas åt med att bära.
Kommer nog att hinna det här, blir här på Liljans hela dagen imorgon. Besiktning av lägenheten sker imorgon någongång mellan 08.00-12.00. Suck, att de inte bara kan ge en riktig tid?!
Sen har jag tvättid så jag får tvätta upp lite smutskläder innan flytten, den tiden börjar kl.13.00 å pågår till 16.00.
Så det blir en lång dag här imorgon som får varvas med städ å tvätt.
Skittråkigt.
Men då ska jag vara klar efter det iallafall..

Sen får jag å Labbe åka tillbaka till Haga, hoppa isäng tidigt och invänta hjärtat som kommer torsdag morgon!
MYS!

För ni 300 bloggföljare som inte har mig på FB, så lägger jag upp en till bild från sessionen med Jocke.
Bara för att jag gillar dom så jäkla mycket!! =)



Fotograf: Joakim Jonsson
http://jockejonsson.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0