Det är nära nu.

Den "riktiga" flytten närmar sig med stormsteg.
Det är ju inte bara en sak som känns lite nervöst med det...
Här kan man prata om nya kapitel i livet.

Dags att bli vuxen, på rikt, I guess... Haha.


I veckan skall jag verkligen försöka hinna städa ur lägenheten på Liljans. Vore bra om det är gjort innan midsommarhelgen, för nu drar det ihop sig. Smäller in så mycket umgåsande med nära och kära som det bara går!
Sen dröjer det nog ett tag innan man hälsar på i Umeå, men det är bara 1 timmas flyg bort- likväl gäller det alla som vill hälsa på!! =)

Nu tror jag att jag skall vrida upp volymen och hoppa in i duschen! Röstar absolut för en utgång ikväll, behövs mer än någonsin!

"om jag lyssnar när du pratar, inte talar om mig själv..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0