"Solen skiner alltid, fast ibland bakom molnen bara..."

Tänkte jag skulle slänga upp lite bilder på lägenheten som jag hann ta innan batteriet i kameran dog...
Vi lever, som sagt, i flyttkartongsröra. Många möbler å saker som ska monteras, saker att packas upp, sorteras, organiseras... Men här får ni bilder från första fasen av kaos.


Köket igår och idag. Packat upp alla kartonger samt monterat ihop stolarna. Matbordet står näst på tur.


Hallen och toan. Till vänster i hallen, direkt vid farstudörren är köket. En bit längre in till vänster finner man sovrummet.
Första höger i hallen ligger vardagsrummet och andra höger är gästrummet.
I vardagsrummet finns ett litet extrarum, Johannes lilla krypin, som nu är fullt av kartonger.

Vardagsrummet. Mellan soffa och schäslong kommer det att stå en rumsavdelare (stor bokhylla).
En mediabänk samt hyllor skall finnas vid tv:n inom kort.


Ena sidan av sovrummet.
På andra sidan är det fullt av garderober. Det gillas.

Gästrummet igår.. Nu är stolarna monterade och alla kläder uppackade, så det finns mer utrymme därinne nu.

Prio är nu kök å vardagsrum.
Sovrum och gästrum/datarum får vänta.

Det var en liten tjuvtitt in hos oss...

Bye bye

Kommentarer
Postat av: mamma

Ni kommer att få det hur mysigt som helst. Kram

2011-07-05 @ 22:06:49
Postat av: Marra

Oh va fint ni redan verkar ha fått d!!

2011-07-06 @ 01:59:25
URL: http://marralindahl.blogspot.com
Postat av: Pernilla

Mamma: Får man väl hoppas... Kram!

Marika: Tack, jag är ju ensam om dagarna i 2 veckor till, så jag hinner med en hel del... =)

2011-07-06 @ 09:54:19
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: ElPedro

Hej sys! Nice work. Det går av bara farten ser jag.

Bra jobbat.

2011-07-06 @ 23:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0