Jag kan själv.

Ensam är stark?!
Johannes jobbar om dagarna och jag känner ju... INGEN annan här som man umgås med, så dagarna blir lätt långtråkiga för mig och Laban när vi tagit våra promenader och kommit in igen.
Stolarna i köket lyckades jag tillslut sätta ihop. Man var ju inte född envis för ingenting.
Frågan är nu om jag fixar bordet själv... Jag vet inte jag, är inte direkt den som är händig, men med envishet kan man ju ta sig rätt långt.
Får se, kanske "bara" blir uppackning idag.

Andra dagen med tungpiercing. Går bra, om än rätt svullen såklart å lite öm, ungefär som om jag skulle ha träningsvärk i tungan...

Nä, nu blir det lite film å glass innan jag startar här.

See you!

Kommentarer
Postat av: Lenajl

Med envishet kommer man långt! :)



Om du har skittråkigt nån dag så kan du få ändra färg på min blogg. :) det är ju sommar! (roooooosa!)

Jag kanske måste lära mig... :)



Du kommer snart att hitta massor med nya Goa vänner!

Jag önskar att jag var där!!



Kraaam! <3



2011-07-07 @ 22:02:35
Postat av: Pernilla

Läna: Man kommer skitalångt med envishet. Det är nog bra å ha.



Rosa! Det ska jag nog kunna ordna! Någon färg det ska kombineras med? Eller bara olika nyanser av rosa?



Vet du sis, jag ösnkar som att du var här oxå. Hade varit så mysigt, det är lixom tomt här om dagarna innan jag börjar att jobba. =/



Kramar!!

2011-07-08 @ 00:07:45
URL: http://nerpilla.blogg.se/
Postat av: Lenajl

Men bestäm du vad som blir tjusigast! :)

2011-07-08 @ 08:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0