Be still my heart...

Idag var dagen med stort D.
Jag bestämde mig för längesedan, men förra sommaren var det naveln och nu blev det tungan!!

Först besökte jag min sambo på sitt jobb och höll honom sällskap under lunchen. Mys.

Sen, in i studion, ta hål- sen var jag påväg hem igen. Klart efter 10 min!
Hon som pierca mig tyckte att jag skötte mig bra, gav mig lite råd så nu får jag bara hoppas att svullnaden går ner fort och att det läker ihop bra.
Det gjorde inte särskilt ont. Inget i jämförelse med naveln iallafall, den skulle jag aldrig göra om. Men tungan gick riktigt fort. Det är bara svårt att prata nu, hihi...




Kommentarer
Postat av: © sarastille

Hej! Hoppas du haft en bra onsdag :) anmäl gärna din fina blogg till min DagensBlogg-tävling & ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare :) alltid kul med lite nya läsare, ellerhur? :) kramis

2011-07-06 @ 17:47:56
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Lenajl

But why?!

2011-07-06 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0