It's been a long time...

Jag är hemma igen efter ett par dagars undanflykt till Haga. Mys.
Men nu börjar verkligheten på nytt med ny kurs och snart- min sista praktik.
(ps. sjukt långa skoldagar nu och tänkte pressa in 1 veckas gratis träning på det. hur tänkte jag där?)

Svårt att fokusera dock, mycket som skall lösas innan jag kan fokusera på skolan fullt ut. Bara att hålla varenda tumme och tå- lite medvind skulle inte skada.

Rätt hård motvind nu dock, men med den finaste vid min sida så går det lite lättare.
Jag har två fina killar i mitt liv. Den ena är lite hårigare och luktar tåbira om tassarna men än dock så söt, den andre har lite mindre hår men är helt underbart fin.
Kärlek i mitt liv, det gillas.



-amor vincit omnia et nos cedamus amori-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0