My first, my last...

2011 har börjat och jag vågar inte sia ännu om hur detta år skall bli. Har en känsla av att januari månad kommer visa en hel del...
Första veckan inleds med plugg. Jag å fina Jessiebell skall vara duktiga denna vecka, mycket skall göras.
Får dessutom plugga med gott samvete på skolan då Laban får vara med Johannes.

Hoppas kunna få lite ordning i lägenheten denna vecka dessutom...
Jag trivs här, men vill trivas mer. Det gör jag inte så länge jag inte får iordning allt. En del som skall borras upp, förhoppningsvis med hjälp av storebror Peder. Måste få in lite hyllor i garderoben också, less på att ha kläder i påsar överallt.

Igår fick jag å Jessie träffa Tomas i några timmar. Mys! Det var längesedan nu, men ändå är det som om det knappt gått någon tid. Det visar på äkta vänskap!
Tyvärr återvänder Tompa till England idag, men jag har turen att få skjutsa honom till flyget och ta farväl iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0