Gräsänka

Idag reste min bättre hälft iväg til huvudstaden.
Jobbintervju idag och imorgon, åter till Umeå lördag förmiddag.

Så vi fyllde på kärleksförrådet med en myskväll igår.
Hade lyxigt värre- blev bjuden på finmiddag hemma på Liljansberget.
Fläskfilé stod på menyn med ett glas vin, å såklart fick jag efterrätt. Mums!
Han kan, min karl.

Min dag har varit rätt spännande med handledarbesök. Jisses vad man fick känna sig grillad med frågor! Dock verkade han nöjd med min insats. "Du är en sån där snäll fröken"
Tur det! =)
Skönt att ha besökert gjort iaf! Nu får jag fokusera på återstående uppgifter sista VFU-veckan...

Nu är det Laban-bus och mys som gäller ett tag, för sedan är det dax för fotosession.
Det var ett tag sedan nu, så det blir kul...

Har en känsla av att det blir en trött Pernilla som kommer hem sen dock. Hoppas på att få en lång natts sömn!!

Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0