Sydliga planer.

Men min älskling, vad jag är stolt!
Min fina pojkvän har nu fått sig ett jobb, i Södertälje!
Tjooohooo!
Får väl räkna med en flytt där på en månad kanske...
Jag stannar kvar i Umeå över sommaren, men efter det så blir det nog samboliv.
Blir en stor omställning, att komma till en helt ny stad där man inte känner en kotte!
Men som allt är nu känns det nog ganska skönt att prova sig på lite nytt... Dock kommer man sakna sina fina vänner å familj såklart. Tur man kan hälsa på varandra! =)
Mycket spännande!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag känner mig väääldigt kluven! Men gratulationer är ju såklart på sin plats ;)

2011-04-16 @ 08:56:58
Postat av: Lenajl

Klart att du ska haka på! :)



Jobb å vänner finns överallt!!!



Kraaaaam!

2011-04-16 @ 20:55:20
Postat av: Pernilla

Jessica: Livet lät helt klart bli mycket tristare utan min Jessiebell. Men som tur är väntar en hel sommar med bus först! =)

Läna: Haha, jao man vill ju gärna vara nära sin kärlek- men andra viktiga personer hamnar långt borta dessvärre. Det är trist!

2011-04-16 @ 22:46:25
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0