Spännande tider...

Nu är det många bollar i luften!
Efter allt skit med att göra anmälning och prata med politiker under tiden man försöker fokusera på sin lärarutbildning- det tar energi.
Men, lite börjar det vända nu när min älskling fått jobb i Södertälje. Vi letar lägenhet för fullt inför vår kommande flytt (ja, det är bestämt, jag flyttar också dit). Vi har varit inställda på att jag kanske inte kommer kunna få jobb direkt, MEN idag fick jag ett samtal på en lärartjänst jag sökt i Södertälje. De ville att jag skulle komma på intervju!!! Tjohooo!
Mycket mycket spännande!
Är lite i chocktillstånd faktiskt. Tänk, täääääänk, om vi både hade heltidstjänst vid vår flytt! Hade ju varit lovely!
Dax att dra fram de där tummarna riktigt ordentligt!

MEN- fokus ligger mycket på att fixa examensarbetet just nu! Det har hamnat så efter med allt krångel i livet, så det blir hårt arbete de närmsta veckorna för att kunna hinna!

Jag är så glad att jag har haft min klippa, min kärlek, vid min sida i allt som varit. Han är verkligen underbar! ♥
(Idag blev jag riktigt bortskämd med påskpresent och bjuden på lunch och middag)
Mycket kan gå fel här i livet, men detta är något jag V.E.T är rätt!

Puss hej!!!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Håller tummarna,du är värd det här, du ska se att allt ordnar sig till sist.Kram

2011-04-20 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0