Beslut.

Det är vad de ville, men jag vill faktiskt inte längre. Så nu har jag tagit beslutet och det jag sätter det i verk inom kort.
Dock är inte allt över bara för det, oh nej... Än är inte sista ordet sagt.

(pratar kryptiskt för en del, jag vet, men ni får maila mig mina vänner, om ni undrar ngt)

Sydliga planer är i full rullning med lägenhetssökande och kommande arbetsintervju.
Smått panik på examensarbetetfronten, men nog ska jag kunna fixa det!

Förutom allt kaos runtomkring har jag ändå min fina vänner, härliga familjemedlemmar samt en
U N D E R B A R pojkvän!

Ni gör mig stark!!


Kommentarer
Postat av: mamma

Du fixar det mesta, håller tummarna. Kram

2011-04-27 @ 15:21:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0