Vad är det för dag?

Dagarna går så fort nu.
Beror mest troligen på att det är fullt upp.
Är stressad dygnet runt. Faktiskt, jag vaknar upp med hög puls. Kan bero på all fyrtioelva larm som väcker mig när jag sover hos J. Helt sjukt vad han behöver ha larm!! Önskar jag kunde sova lika tungt... Men, det gör jag inte. Jag hoppar upp i sängen när det ringer, men inte han. Han hör knappt att larmet är igång. Nåväl, bara att stå ut, det är ju trots allt mysigt att vakna upp där även om alla larm gör mig tokig.

Så, idag verkar det vara torsdag. Imorgon blir det alltså Malå. Det blir bra, få komma bort från staden en helg. Andas den friska luften och få en chans att koppla av ett tag. Jag hoppas bara att jag kan försöka släppa allt lite när vi är där, men känner jag mig själv rätt så blir det en utmaning att kunna lämna all stress i Umeå.

Nä, nu måste jag göra mig iordning för lite skola!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0