Smygtitt.

Gårdagens fotosession var otroligt rolig, som väntat! Olika miljöer och ombyten!
Vi började ute med solnedgång och H&M höst i åtanke för bilderna. Nog blev det höst bilder alltid och jag tycker mig få en liten H&M känsla... =)



När solen övergav oss drog vi till studion där vi lekte med plexiglas, tyger, vind, hår och siluettbilder... Skitkul!
Blir spännande att se resultat från det senare!

B R A dag idag! Perfekt morgon, sen fixa pass, plugga, fixa någon god middag och sen ska jag äntligen till tandläkaren och kika på min käke.

Puss hej

Kommentarer
Postat av: LenaJL

du är så söt.

2010-09-09 @ 17:39:16
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: mamma

Jättefina bilder av ännu en skicklig fotograf. Kram

2010-09-09 @ 18:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0