Nyckel.

Kursen är i full gång nu.
Inte så hemskt stora uppgifter, men många däremot. Svårt att hålla reda på allt, måste sätta mig ner och strukturera upp!
Idag fick vi information om vår resa till Leeds. Känns som att det är svårt att få in mer information i hjärnan efter den lektionen, är en hel del som man måste tänka på före, under och efter vistelsen. Men det kommer bli otroligt rooliga 2 veckor, det är jag övertygad om!

Ikväll ska jag till Umemodellen och börja i deras förening! Det blir kul, vill verkligen hålla igång med modellandet! Sjukt roligt är det, går inte att förklara med ord hur det känns när man får se bilderna från en session. Lycka!
Imorgon kväll har jag en session med en fotograf som heter Joakim Jonsson. Ska bli intressant att få prova på en tredje fotograf, nyttigt att få jobba med flera olika!

Nu ska jag ut med Laban och sen handla och förbereda middag på Haga.
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0