Känsla.

Hinner knappt le, fast jag vill, för jag är glad. Men det är så stressigt runt omkring, hinner inte njuta av den underbara känsla som finns i hjärtat.
Men nu närmar det sig snabbt. 1 vecka kvar att packa och städa, sen ska lägenheten vara tömd och jag å Laban bo hos Johannes. En vecka till efter det så ska jag dra till Leeds i 2 veckor. Innan England är det dessutom en tenta. Kursens svåraste tenta, mest troligen, skall göras innan resan. Gaaaaaah!! Det betyder ingen rast och ingen ro. Bannat!
Men lite braiga stunder ska jag nog kunna klämma in.

Igår var en tokmysig kväll och imorgon är det dags för fotosession igen! Det gör att, trots packning och jobbande, det blir en jädra bra helg ändå!

Puss hej


Fotograf: Joakim Jonsson

http://jockejonsson.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0