Hejdå Mia.

I fredags stoppade jag in hund, katt och packning i bilen och åkte mot Malå.
I Vindeln stod en lång och stilig man med blommor och väntade på mig. Han fick såklart åka med.


Fredagskvällen i Malå blev riktigt mysig och på lördagsmorgonen fick jag och J sova ut då mamma gick ut med Laban. Wow vad härligt med sovmorgon, det är vi inte bortskämda med!
Vi bestämde oss för att åka iväg till A-tjorv. Måste såklart krama på världens bästa Läna. Å tänk, äntligen fick jag mysa med Elsa och krama om Alma igen. MYS!


När vi kom tillbaka till mamma fick vi jättegod middag och avslutade kvällen med att hyra film.
Idag, söndag, började jag och Johannes dagen med att ta med Laban till skogen för lite bus. Visade även Malås fina lappstad för J. Tog även en liten biltur runt Malå samt upp till Tjamstanberget för att hälsa på "nilagubben" och titta på ättestupan. Supermysig förmiddag! ♥


En sen och god lunch och därefter var det dax för avsked. Men denna gång var det inte bara ett vanligt hejdå till lilla mamma utan ett för evigt avsked till min fina Mia.
Underbara, kloka, mysiga Mia.
Hon är "bara" en katt, men för mig har hon varit mer än så. Hon har varit en vän. I 14 år.


Kommentarer
Postat av: Läna

Men vet du. Den dagen du ska till himlen, om typ hundra år, så står Jocke där med Mia i famnen och säger välkommen till dig.



Fast jag förstår att det är svårt... Det gör jag.

Kram mitt hjärta!!!

2010-09-19 @ 18:00:31
Postat av: mamma

Tack för en mysig helg, Mia sussar så gott, Solveig hälsar till dej också hon kommer hem i morgon nu blir det att se valvakan. Puss och kram.

2010-09-19 @ 20:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0