Ge mig luft...

Ibland blir det svårt att andas när paniken kryper fram. Mycket som skall fixas, men var är orken? Motivationen?
Har ca 2 veckor på mig att packa ihop lägenheten. Därefter skall allt magasineras under oktober månad. Under den tiden bor jag hos J. Under oktober åker jag även till England i 2 veckor. Då skall Laban få ha 2 hundvakter mest troligen, skönt att känna att det löser sig. I november får jag min lägenhet. MIN egna lägenhet. Den första jag skaffar för att bo själv i. Var väl på tiden kanske?

Nä. Kanske göra "läxan" och sen ta en tidig kväll, imorgon blir en lång dag...!

Puss hej

Kommentarer
Postat av: SIS

Åh gumman har det ordnat sig med lgh?! :) sa ju det!!! :) vad händer i England?! Hade jag varit närmare hade jag hjälpt dig med flyttstädet!



Kärlek.

/L

2010-09-13 @ 06:43:46
Postat av: Pernilla

Läna: Ja, nu har jag lägenhet, fr.o.m 1 november bor jag på Liljansberget. (mellan universitetet och Mariehem)

Jag skall till England i 2 veckor genom den kurs jag läser nu på universitetet!

Tack fina fina du, det vet jag att du hade, för du är snäll! <3

Ska se om jag har några som finns lite närmare som kan hjälpa!



Kraaaaaaaam!

2010-09-13 @ 07:30:24
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0