Chans.

Mia har fått en andra chans. Ingen är gladare än vad jag är just nu. Min skruttMia charmade min bror, så hon får stanna hos hans familj, på prov i 1 vecka. Om det fungerar väl får hon bo där. Fina fina Mia. ♥

Igår träffade jag min vän Jessiebell. Gipsad å söt följde hon med till MAX. Mums! Mysigt att hinna prata ikapp lite, man måste hitta små stunder att umgås även om det är stressigt i vardagen. En vänskap skall man vårda! Och denna vänskap är otroligt viktig för mig, för ingen är som Jessica! ♥

Efter middag med Jessie for jag till Umemodellen, för andra gången. Styrde upp en fotosession inför söndag med Jocke igen. Blir skitkul!
Fick veta att jag får lite bilder inom kort från förra sessionen, spännande!!

Efter mötet for jag och Laban till Johannes. Han satt och kontollerade lite räkenskaper i pärmar från HSB, så jag passade på att plugga lite! Sen blev det mys. Tänk att det kan kännas bara så himla bra... ♥

"Ett under att du ser mig
Att du fortfarande ser mig
Ett under att du ser mig
Som någon som kan ge dig nånting
Som får dig att vilja vara min"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0