Såklart.

Såklart. Varför inte bli sjuk Pernilla, när du för första gången reser till ett annat land? När du får uppleva en once in a lifetime experience?!
Nåväl, har stannat "hemma" och försökt kurera mig. Nu har jag dessutom internet på min dator. Yey!! =)
Tillgång till facebook, serier, mail och rent allmänt resten av omvärlden. Tjihoo! Me like!
Det gjorde att jag dessutom kunde kolla på mina nya bilder från senaste sessionen med Andreas. Är rätt nöjd! Andreas är ju toppen som vanligt. Såklart. Mer kritisk är man ju mer mot sig själv. Men jag tycker mig se att jag utvecklas, till det bättre. Hursomhelst är det fortfarande sjukt kul och något jag vill fortsätta med!!


Kommentarer
Postat av: Läna

Du är så söt så.



Krya på dig vännen.

Själv har jag haft migrän i natt. Aj.



Kram!

2010-10-15 @ 06:14:53
Postat av: mamma

Hoppas du mår bättre i dag det var kul att prata med dej i går det hördes så bra. Sköt om dej.Kram

2010-10-15 @ 18:00:53
Postat av: mamma

Snygga foton som vanligt.Kram

2010-10-15 @ 18:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0