It's sunday...

Behöver jag säga mer än så?
Söndag= dålig dag.
Oavsett vilket land man befinner sig i...

Igår kväll var okej, både bra och dålig. Den hade absolut höjdpunkter men även riktigt låga.
Förkylningen börjar nu komma till det stadiet att febern lättar men snuvan ökar. Mitt huvud vill sprängas med andra ord!
Inte så trevligt, men idag blir äntligen en lugn dag.

Ska in till Leeds en snabbis och sen planerar jag en date med datorn- måste se ikapp lite serier som jag missat! Det blir alldeles lagom aktivitet för en söndag.
Här bor jag i Horsforth:


Kommentarer
Postat av: mamma

Det ser ju riktigt mysigt ut, hoppas att förkylningen ger med sig.Kram till dej,från mej.

2010-10-17 @ 21:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0