"Come out of the shade"

Än kan man inte slappna av. För nu måste jag panikplugga inför tentan som är på FREDAAAG. Har massor av tid att ta igen som gick till flytten. Bannat! Ogillar det massor, för jag måste prioritera skola just nu- vilket betyder att jag får sätta en hel del annat åt sidan såsom modellandet, vänner, vovve och pojkvän. Jag försöker ge den tid jag kan, men nu är det plugg som står på schemat.

I helgen blir det att hålla andan och hoppas att jag kan få tiden att stå still ett tag när jag ligger i Johannes famn- för på måndag bär det iväg till England. Don't get me wrong- ska bli en otrolig upplevelse. Men kommer såklart att sakna min fina.

Blir en utmaning att vara utan min vovve också under så lång tid. Det har jag aldrig gjort tidigare, inte under så lång tid. Kommer nog vara skönt att vara vara lite ledig ändå, för hundägare är man på heltid.

Nu ska jag göra mig iordning för tentaplugg på skolan, sen blir det jobb och avslutar dagen med tokmycket mys!!


Fotograf: Andreas Gradin

Kommentarer
Postat av: mamma

Good luck to you my friend.

2010-10-06 @ 14:22:08
Postat av: Anonym

2010-10-07 @ 06:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0