Mitt nya hem.

Igår var det så dax för flytt... Det gick undan tack vare att jag fick mycket bärhjälp!
Dagen har därför ägnats åt att packa upp kartonger. Tog mig dock inte in i förrådet, så nu står det lite stilla för tillfället. Men tror det kan blir bra det här, otroligt mysig lägenhet. (tur det med den enorma hyran..)

Känns lite skumt bara att "flytta ifrån" Johannes. Känns som omvänt att börja bo med varandra på direkten, men det har varit supermysigt och självklart kommer man sakna att kunna vakna upp med varandra varje morgon.
Men det är väl bra att vi fått prova på, nu vet vi. Och fram tills den dagen kommer, om vi vill bli sambo på rikt, så bor vi inte långt ifrån varandra.

Jag är ju dessutom otroligt pepp på att bo i min första EGNA lägenhet. Bara jag bor där. Lite fränt.

Kommentarer
Postat av: mamma

O, va roligt att du tycker den är mysig och fräch, ska bli kul att se den. Du kommer säkert att göra det mysigt i din lilla lägenhet.Jag har ju själv fått det ganska mysigt i min tvåa och stortrivs.Kram

2010-11-02 @ 20:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0