"Fire, walk with me"

Min dag blev genast lite grå när bilen strejkade. Den frusna lilla saken ville inte starta med sitt dåliga batteri. Jag visste den dagen skulle komma! Men just idaaaaag?
Nåväl, bara att traska hem med Laban. Inte riktigt rätta kläderna att gå så långt i den kylan, så var stelfrusen när jag kom hem!
Som tur är var det varmt hemma och mina übervarma tofflor som jag fick av hjärtat värmer mig gott varje dag! ♥

Lite skola och sen promenixade jag och Laban till Jessie för myskväll! Längtat massor, när vi missade förra veckan pga min dumma halsfluss.

Nu är jag trött och jag känner av febern. Så skall hoppa isäng BUMS samt unna mig en sovmorgon! Sen blir det plugg resten av dagen, varvat med lite julpynt kanske?! =)

Puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0