Kaos.

Jag tycker att jag brukar vara rätt organiserad och välplanerad. Men nu är det kaos i mitt huvud. Det är så mycket som händer nu och så mycket att hålla koll på och så mycket som skall göras att det bara tjuter OVERLOAD i skallen.

Imorgon är det projektarbete hela dagen följt av jobb på kvällen. På torsdag är det projektarbete på förmiddagen, är barnvakt under eftermiddag och kväll följt av jobb på natten 21-07. Fredagen börjar med tvätt direkt jag kommer hem från jobbet och sen skall det skrivas förberedelse inför seminarium. På lördag så är jag barnvakt hela dagen och även under några timmar på söndagen, på kvällen är det sedan jobb. Det var denna vecka, den andra veckan orkar jag inte ens tänka på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0