Jag hade

en underbar kväll i fredags med 3 fina fina tjejer!
Joanna, Mye och Jessibell och jag drack vin och såg första SATC-filmen som förberedelse, vi gick nämligen och såg den nya Sex And The City filmen senare på kvällen.
Tur att jag hade planerat det som höll mitt humör uppe när omständigheter komplicerade mitt liv!
Tack underbara ni för en härlig kväll!!

På lördagen var det flyttdax, så nu bor jag officiellt i en enda röra. Men det är rätt trevligt ändå, såklart. Dessutom har jag äran att ha Joanna på besök fram till fredag förmiddag. Trist att hon åker just när jag får ledig tid bara...

Ikväll blir det tentaplugg och lite solning tror jag... =)
Hej puss ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0