Här kommer sommaren, på nytt igen.

I helgen kom sommaren, både till Umeå och Malå.
Fick en härlig helg i Malå med mamma. Vi tog det riktigt lugnt, och det var så otroligt skönt kan jag meddela. Att bara få ett avbrott i min stressiga vardag. Tack mamma!
Men nu är jag tillbaka i verkligheten och Umeå. På ett sätt är det givetvis skönt att vara hemma igen för här grönskar det kan jag meddela. Men hade gärna stannat i Malå lite längre och få fortsätta skjuta på stressandet. Men nu är det fullt upp de närmaste 3 veckorna, så boka långt i förväg om ni vill ses! =)
Ps. Gratts till Lena, Kjelle och Alma som fått nytt tillskott i familjen!

Lägger upp ett collage på lite bilder från januari- maj.



Kommentarer
Postat av: LenaJL

Tack så mycket! <3

2010-05-22 @ 18:18:31
URL: http://lenajl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0