Det händer grejer.

Är rätt stressad inombords just nu. Mycket som händer och skall göras med skola, jobb/ekonomi, Laban, flytten och annat. Därför är det rätt revligt med några soliga inslag i livet som muntrar upp.

Ny soffa och ny mobil. Känns himla bra måste jag medge. Och till sommaren blir jag KANSKE med bil. Och inte vilken bil som helst, en kombi. Det skulle ju inte vara helt fel. Wow!

Ikväll var det sångövning med kören. Det börjar ta sig i låtarna nu, en månad kvar till showen "Gospel Footprints".
Jag kommer vara med i en kvartett, en duett och lite andra utstickande låtar. Kul att få vara med lite extra! Vissa låtar känner man ett sting i hjärtat dock, 2 sjöngs på Jockes begravning och många andra är förknippade med minnen. Men det gör bara att det blir mer inlevelse.

Nu ska jag unna mig lite gott och lägga mig framför tv:n.
Tingeling!

Kommentarer
Postat av: LenaJL

KUL att du gosplar!

2010-05-09 @ 17:31:27
URL: http://lenajl.blogg.se/
Postat av: mamma

Visst är det kul med körsång är så glad att du sjunger i kör.Kram

2010-05-09 @ 19:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0