Ny vecka.

Helgen har varit bra. Massor med mys! ♥

Så ikväll far jag hem till Dementos. Laban stannar dock kvar hos pappa Markus eftersom att jag ska till tandläkaren imorgon efter föreläsningen. Min gissning är att jag kommer vilja krypa ner i sängen efter besöket hos tandis, så då är det tur att jag har en toppenbra pojkvän som tar hand om Laban.

På torsdag är det inte en rolig dag för min kära vovve. Då står kastrering på agendan. Hoppas att allt ska gå bra och någorlunda smärtfritt för honom. Sen på kvällen har jag körövning. Vill eg inte lämna honom då men kan nog vara bra att Laban får vara ensam med Markus ett tag, jag lär bara hoppa till för varje gny han gör. Det gör ju så ont i mitt hjärta om han har ont...

Nu ska jag packa ihop mina saker här.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Det kommer att gå bra för Laban det blir skönt när ni får det där överstökat.Har haft en skön helg jag också. Kramar till er och glöm inte krama om varandra.

2010-03-01 @ 22:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0