Att skriva hemtenta.

Jag föredrar helt klart hemtenta istället för salstenta.
Men denna var lite klurig iom att vi skulle forma egna frågeställningar. Jag har tillslut hittat vad jag vill skriva om men sen att faktiskt skriva det ur ett litteraturvetenskapligt, språkvetenskapligt och didaktiskt perspektiv har definitivt försvårat skrivandet.
Jag har en del kvar att skriva imorgon innan den skall lämnas in kl.16, men jag känner mig inte alltför orolig. Jag brukar kunna knåpa ihop en hemtenta.

Torsdag börjar nästa kurs. Vill inte. VILL INTE! Jag förstår inte varför den kursen skall vara obligatorisk, jag ogillar det starkt. Men det är bara att bita ihop.

Nu ska jag hoppa isäng så att jag kan stiga upp utvilad och redo för att skriva klart det sista.

Godnatt!!

Just ja....
Jag vet vad jag ska skriva om på mitt examensarbete. Det känns iallafall riktigt skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0