Äntligen fredag.

Men inte fredagsmys denna vecka, det blir lördagsmys istället. Ikväll ska nämligen Markus spela lite med Simon och Mye ska komma hit för att umgås lite med mig så får vi se om vi kanske far ut å rör på våra lurviga. =P

Laban mår bra idag, med tanke på omständigheterna.
Igår var han väldigt "mammig", vilket gjorde mig rätt känslosam såklart.
Men Laban är en tuffing, så idag ser jag samma glada hund igen.
Lilla hjärtat mitt. ♥

Nu ska jag och Markus städat i lägenheten, så nu blir det en dusch å skräpmat därefter. Mums!

Kommentarer
Postat av: Tina

Härligt att allt gått bra!!

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Få se här framöver om vi kanske skall ta oss till Umeå för några ärenden vi skulle ha gjort, och då kanske det kan passa att hälsa på er...men de blir

nog bara jag o Erling....



Kram

2010-03-05 @ 15:01:15
URL: http://tinaz.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Tina: Ja men vad kul, ni är så välkomna om ni skulle ha tid för det! =)

2010-03-05 @ 16:13:23
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0