Aj aj.

Inte en bra dag.
Haft ont sen jag vaknade.
Som tur är så blir det inte alltför ofta som jag får dessa "dåliga magdagar", så jag får väl säga att det var tur att det blev en ledig söndag så jag inte missar någon skola eller jobb.
Nu börjar smärtan äntligen avta efter flera timmar av yrsel, kallsvettningar och den där obehagliga brännande känslan.


Imorgonkväll kommer I. Han skulle vara så snäll att ta med sig ben till Laban och älgkött till mig och mamma. Han är snäll. Det blir trevligt att få träffa honom igen, och mamma såklart som kommer hit i några dagar för att sedan följa med I hem.

Tur att jag har gästrum. Det är himla bra när man får besök. =)

Laban
mår rätt bra, det ser ut att läka fint på honom. Han är dock otroligt uttråkad eftersom han inte får busa något medans han läker efter ingreppet. Men vi försöker ha det roligt inomhus ändå...

Nu blir det mys framför tv:n och göra tidig kväll.
Ha en fortsatt bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0