Wow, jag har en ny hund!

Supersöta Sandra kom igårkväll och trimmade Labans päls. Nu ser man DEFINITIVT att Laban är labrador. För nu är han ordentligt kort i pälsen- och WOW säger jag bara. Jag behöver inte dammsuga direkt på morgonen längre! Lovely!

Sedan jag slutade skolan har jag äntligen tid till min vovve och i sommar ligger han i hårdträning! Börjar bra med 40 min promenader till och från jobbet samt långa cykelturer. I fredags fick han även prova på SÖK. Det gick riktigt bra och jag hoppas det kan bli fler gånger! Skall inhandla lite nya leksaker till Laban som kommer att sporra honom!

Ikväll har jag varit rätt trött efter jobb och en mage som inte riktigt varit glad så nu skall jag ut med Laban i kvällssolen och sen hoppar jag isäng. Har köpt en ny bok som jag skall avnjuta innan jag släcker lampan och får en låååång natts sömn!

Puss hej

BTW- gjorde dagens goda gärning och ringde till polisen påväg hem från jobbet. Passerade en bil med en inlåst ylande hund. Bilen stog helt blottad i solljuset och jag blev sååå arg! Gjorde vad jag kunde genom att ringa polisen!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det var rätt handlat av dej Pernilla.Va skönt för Laban att få av sej lite päls, och för dej.Hoppas snart vi får lite värme tur att man jobbar än för då gör det inget att det är svalt.Kramar

2010-06-16 @ 18:42:20
Postat av: sandra å ipo

tssss... vilken liten skorv han vart!!! hihi

2010-06-19 @ 01:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0