Det är sommar... Typ.

Solen är varm, men vindarna blåser väldigt kyligt. Var är sommarvärmen? Hoppas den kommer snart, jag som har så många lediga dagar i juni. Närmsta veckorna kommer hursomhelst ägnas åt lite jobb, lite skrivning på restuppgifter, hundbus och umgås med goda vänner.
Och som tradition handlar sommaren åter igen mycket om att hitta sig själv, ta det lugnt och samla krafter.

Jag har hittat noter till "river flows in you", får se om jag har tålamodet att lära mig den... Nu när jag kommer vara själv en hel del är det ingen som hör iaf! =)

Nu blir det snart att sova, kommer ta mig en sovmorgon för att imorgon och på tisdag jobbar jag natt nämligen!

Hej puss ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0