Varför inte bli liiite längre?

När jag kom hem från jobbet imorse däckade jag i sängen på en gång. Så trött. Men nu är det bara 3 nätter kvar, börjar att se ljuset.

På eftermiddagen var jag otroligt uttråkad, så jag åkte ut till Marias jobb och när hon slutat åkte vi iväg på minishopping. Lyckades hitta mig ett par klackar inför lördag och sen for vi hem till mig och gjorde middag.

Finaste Tomas kom även förbi en sväng, så på torsdag blir det nog äventyr för oss. Kul!!

I detta nu sitter jag på jobbet, men det känns rätt bra. Dagen blev bättre än väntat med flera positiva vändningar! Det gillas!

Nu ligger lägenheten ute på bostaden. Bara att vänta på att rätt lägenhet skall dyka upp för mig! Håll tummarna är ni goa? =)


Kommentarer
Postat av: mamma

Du är världens bästa Pernilla, har haft en jättekul kväll själv med god mat, tur man har bra vänner som är reko. Kramar till dej.

2010-07-20 @ 23:07:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0