Sjuk i Ske-hamn

men nu börjar jag bli frisk. Faktiskt. =)

Dagarna här har varit riktigt kyliga, runt -25 varje dag. Lite tråkigt när man inte kan vara ute så länge med Laban, men det ska bli varmare snart som tur är...

Birgitta och Göran åker bort idag, de skall på begravning. Så då kommer nog jag och Markus ha myskväll när vi har huset för oss själva en stund. ♥

Tänk att man alltid ska vara så fattig efter juldagarna, denna månad får man hålla hårt i slantarna. Men ser fram emot den större bunt med pengar som kommer i slutet av månaden. *gillar*

Då kommer jag nog att köpa mig mina efterlängtade Graninge-kängor. Ska bara hitta dem någonstans först, för på nätet är de jag vill ha alltid slut. =/

Utöver dem blir det nog kastrering för Laban. Ett beslut jag väntat med att ta, men det känns som det rätta för honom. (även om han kanske inte håller med mig)
Det märks att Laban närmar sig 3 år, det har skett stora förändringar hos honom sista tiden. Han är så fin och duktig. Min guldklimp!


Nu ska jag plugga lite!
Puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0