Huvudet är tungt.

Inte är jag frisk minsann. Men väldigt låga febertoppar som tur är...
Är hemma nu och försöker hålla mig varm. Filtar, tjocksockar och SATC-boxen. Borde bli friskare av det. =)

Hade en jättemysig kväll hos Sanna igår. ♥ Det behövde vi båda!!
På morgonen mådde jag verkligen inte bra i förkylningen, men jag tog mig ut med Laban för att möta Sanna och Isa. Det var det verkligen värt, tror turturduvona hade saknat varandra lite. =)
Kändes skönt att Laban fick busa av sig ordentligt efter en långsam vecka med en matte som haft lite energi.



Snart är det dax att gå ut med gubben igen, sen blir det middag och tillbaka till sängen och filtarna.

Hoppas ni har haft en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0