My head is spinning...

Efter att jag slutat jobbet igår så gjorde jag mig redo för att bege mig till J. Har en hel del att tänka på nu vilket kanske gör att man blir lite virrig- för när jag skulle stänga in Laban i bilen lyckades jag även att stänga in nycklarna. Och bilen var låst.
Tack och lov så hade jag mobilen på mig och fick tag i Jessiebell. Tur var det att hon kunde skjutsa mig för att hämta extranycklarna. Blev en halvtimma sen till J men huvudsaken jag tog mig in i bilen iallafall...
Det var ju varken för varmt eller för kallt ute som tur var så Laban klarade sig fint och var lika glad som vanligt! =)
Så i slutändan blev det en bra kväll, lite extra bra faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0