Fredag den 13:e i Sthlm

Dagen kommer bestå av att sjunga. HELA dagen. Från 10- 15.30 kommer vi att öva, sen uppträder vi med ett urval av låtarna på plattan kl. 17. Efter konserten ikväll blir det mest troligen utgång för att ta pulsen på Stockholms nattliv!
Imorgon har vi dock vår stora konsert kl. 20 i Filadelfiakyrkan.

Det är upplyftande att få sjunga såhär mycket, men till hösten blir det nog lite annat än gospel. Har sjungit så mycket gospel så jag börjar vilja prova på lite mer varierat. Jazz är ju egentligen vad jag vill sjunga, men eftersom jag inte direkt har ett komplett jazzband i bakfickan så får det bli annan musik i en ny kör.

Nu ska jag göra mig iordning för att sedan gå med Maria till tuben och starta dagen. Gäller att ta vara på tiden här, det går fort, men det är ju för att det är roligt! Men klart man längtar hem lite också...

Kommentarer
Postat av: mamma

,Hoppas att du njuter av sången, jag avundas dej nästan, det är ju härligt att sjunga här går det bara bra.Kram

2010-08-13 @ 09:25:09
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0