Fixardag!

Hade bokat tvättid, men någonstans försvann den tydligen. Nåväl, jag gråter inte tårar, tvätten får gärna vänta för min del..
Idag har jag ringt runt och ordnat tider för ögon, öron, hår och naglar. GILLA!
Skall hinna med att sola idag, hämta paket, sortera kläder, 2 möten m.m... Mer än så blir det nog inte idag, får ta itu med tråkiga saker imorgon!

Det mesta av mina tidsbeställningar kommer hinnas i veckan, ska bli fin på fredag hade jag tänkt så man kanske kan se lite söt ut i helgen...
Bilder kommer...!

PUSS HEEEEJ

Kommentarer
Postat av: mamma

Har gjort lingonsylt i dag,och bakat en blåbärskaka.Har putsat alla fönster och ska snart sätta upp nya gardiner för hösten.Kram

2010-08-31 @ 17:55:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0