Egoboost!!

Jag är verkligen så glad att jag väckte liv i en gammal dröm innan den blev för gammal.
Efter dessa fotosessioner i sommar så känner jag verkligen att jag mår bra med mig själv, accepterar min kropp mer och självförtroendet har fått sig en liten kick. Ibland behövs det bara och för mig behövdes det verkligen.
Jag har verkligen inga ambitioner att försöka vara modell på en högre nivå just nu, dock vill jag gärna fortsätta med det som intresse. Det är så otroligt kul!

På modellsidan där min portfolio ligger kan andra fotografer/modeller kommentera och betygsätta. För varje session har kommentarerna och betygen höjts och med det mitt självförtroende likaså. Vissa tittar snett när man skriver om detta, framhäver något man är stolt över- för det är ju trots allt väldigt osvenskt att göra så. Men varför är det så? Varför ska man inte får vara lite stolt över sig själv? Jag är stolt att jag gjort detta. Jag har så kul på varje session!



www.fotonord.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0