Brrr...

Vädret höll i sig igår och sessionen blev av ute på Vitskärsudden.
Min förkylning bidrog till att ögonen rann en del och sminket suddades ut, men det syns nog inte så mycket på bilderna hoppas jag! Vi tittade lite snabbt på de kort som Andreas tog och det fanns en del som såg riktigt fina ut och en del som man skämdes över att se, haha...
Det är svårare än vad man tror att posera. Det som känns bra ser oftast inte bra ut och det som känns konstigt ser oftast skitbra ut!
Men jag lär mig mer och mer, så förhoppningsvis blir jag bättre för varje gång. Jag har dock oftast rätt höga krav på mig själv och blir sällan nöjd. Men vi får se när bilderna kommer...
Vi tog bilder endast i vattnet och mot slutet var vi helt genomblöta och kalla! Men roligt var det... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0