Oh happy day.

Helgen var väldigt trevlig, kul med Daniel på besök. Jag, Markus och Daniel körde sällskapsspel hela fredagskvällen och sen väntade lördagen med början på travet i restaurangen. Gick därifrån med mätt mage, 6 rätt och 120:- rikare. Sen blev det släktfejden på kvällen med Markus familj. Mycket skoj!

Idag har jag haft en riktigt bra dag, trots att den började med en tandläkarbesök 07.30. Men sedan kl 12 var det dax att låta Laban spåra. Han var faktiskt duktig, efter lite fler gånger att öva så kommer han nog få in rätta suget för att spåra. =)

Sen kl. 16 kom min nya soffa. ME LIKE! Är typ i sjunde himlen, den är så himla fin. Min alldeles egna soffa. E
Måste nog visa en bild på den fina och sköna soffan. Spegeln skall hänga över soffan sedan, men på bredden istället för på längden.
Tyvärr är inte soffan lika fin på bild som i verklighet, men ni ser typ hur den ser ut iaf... =)


Puss hej

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja,den var fin, man ser ju inte att den är begegnad.Kram

2010-04-28 @ 22:56:55
Postat av: Pernilla

Mamma: Nej det syns inte alls, endast 2 år gammal. Superfin och sköööön!

2010-04-29 @ 10:03:09
URL: http://nerpilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0